понеделник, 30 март 2009 г.

Кризата и възможностите за работа

В момент когато всички затягат коланите и всяка една по-голяма сметка е в тежест на фирмите идва момента ние - службите по трудова медицина да преразгледаме своите приоритети.
Всички сключваме договори за годишен "абонамент" и разделяме на вноски само големите плащания на наистина сериозните клиенти.
Никой от нас не смее да мисли, камо ли да говори за месечни вноски.

Какво би спряло клиентите ти да ти платят една вноска и да забравят за останалите?

А в техни ръце ще имат договор съглано, който определена работа трябва да се свърши за определен период от време.

Нашите договори не са подходящи - имаме нужда от договор като тези на интернет доставчиците и мобилните оператори - малка месечна сума и прекратяване на услугата при липса на плащане до определена дата.

Как бихме могли обаче да прекратим услуга като нашата?

С препоръчано писмо с обратна разписка?
С писмо до инспекцията, че от посочената дата службата вече не обслужва дадената фирма и всички настъпили след нея събития не са отговорност на службата?

Мисля, че службите и бизнеса ще намерят правилното решение.
И едните, и другите имат нужда от неголеми редовни месечни вноски.

3 коментара:

  1. Колега, ако не им вземеш парите на момента - няма да им видиш очите повече.

    ОтговорИзтриване
  2. Абе това за месечен абонамент и аз съм си го мислил. Но като си знаем клиентите...

    ОтговорИзтриване
  3. Naistina golemite firmi biha haresali ideiata, no i te se prawqt na udareni kogato triabva da plashtat.

    ОтговорИзтриване