Всички сключваме договори за годишен "абонамент" и разделяме на вноски само големите плащания на наистина сериозните клиенти.
Никой от нас не смее да мисли, камо ли да говори за месечни вноски.
Какво би спряло клиентите ти да ти платят една вноска и да забравят за останалите?
А в техни ръце ще имат договор съглано, който определена работа трябва да се свърши за определен период от време.
Нашите договори не са подходящи - имаме нужда от договор като тези на интернет доставчиците и мобилните оператори - малка месечна сума и прекратяване на услугата при липса на плащане до определена дата.
Как бихме могли обаче да прекратим услуга като нашата?
С препоръчано писмо с обратна разписка?
С писмо до инспекцията, че от посочената дата службата вече не обслужва дадената фирма и всички настъпили след нея събития не са отговорност на службата?
Мисля, че службите и бизнеса ще намерят правилното решение.
И едните, и другите имат нужда от неголеми редовни месечни вноски.
Колега, ако не им вземеш парите на момента - няма да им видиш очите повече.
ОтговорИзтриванеАбе това за месечен абонамент и аз съм си го мислил. Но като си знаем клиентите...
ОтговорИзтриванеNaistina golemite firmi biha haresali ideiata, no i te se prawqt na udareni kogato triabva da plashtat.
ОтговорИзтриване