събота, 28 януари 2012 г.

Мълчанието ни днес ще определи съдбата ни утре!

Всеки ден страната ни затъва в ямата на нихилизма и бехаберието.

Всеки се заравя в своите дребни всекидневни проблеми, а контролът около
нас се затяга.

Контролът около нас - честните граждани.

Не около мафията, корумпираните "държавни служители" и правителството, а
около нас.

В крайна сметка никой от по-горните, не плаща данъци, не се отчита пред никого за действията си
и никой от нас не знае колко пари печели...

За нас знаят всичко - колко вземаме, колко дължим, на кого, къде живеем,
как да ни откраднат недвижимото имущество "в полза на държавата", с кого и
какво говорим по телефона, с кого правим бизнес....

Но това е малко. Контролът не беше пълен - до сега.


Правителството тайно и без консултации с народа или поне парламента
подписа едно дребно "търговско" споразумение. Международно споразумение.

АСТА

Вече никой не е в безопасност.


Мислите, че това е параноя? Нека си припомним как е започнал
нацизма в Германия.

Написаното отдолу е от човек минал през Дахау...



Когато нацистите дойдоха за комунистите,
Аз мълчах;
Не бях комунист.

Когато затвориха социалдемократите,
Аз мълчах;
Не бях социалдемократ.

Когато дойдоха за профсъюзите,
Аз мълчах.
Не членувах в профсъюз.

Когато дойдоха за евреите,
Аз мълчах.
Не бях евреин.

Когато дойдоха за мен
- вече нямаше кой да говори.




Не се оставяйте да мислете че ще бъдете последни. Или че няма да дойдат за вас.


Няма коментари:

Публикуване на коментар